Alla inlägg den 16 september 2009

Av Mulli Null - 16 september 2009 15:30

Vågen står fortfarande still och jag försöker att inte bli allt för stressad av det. Vad hjälper det liksom? Obestämd

Däremot funderar jag på att gå över på ren kur istället .. men tvekar då det sätter helt andra krav på mig själv och jag blir än mer "osocial". Vi är dessutom bjudna på dop och flera kalas framöver och det kan ju vara skönt och skoj att KUNNA äta NÅGONTING. Förstå mig rätt nu, jag menar INTE kakor, tårtor och sånt förstås! 


Undrar om jag gör något fel? Vatten dricker jag 2,5-3 liter om dagen. Såg idag på Cambridge hemsida att när man går på 3 soppor + 1 mål mat/dag ska dricka 2 liter per dag. Alltså har jag druckit "för mycket"... eller? Kan det skada min viktnedgång? Knappast troligt va..? 

Jag blir så TÖRSTIG av CK så jag måste och vill dricka så mycket som 3 liter/dag och tror att min kropp behöver det. Törst är ju tecken på "uttorkning" så jag väljer att fortsätta med mina 3 liter.


Är inne i pluggbubblan just nu och jag har prov på fredag och så en sista inlämningsuppgift att klara av. Det är mycket, men det ska gå. Tur att hjärnan funkar trots att jag mest går på pulver om dagarna... Tungan ute

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards