Alla inlägg den 9 september 2009

Av Mulli Null - 9 september 2009 09:57

Morgonens vägning (ja, jag veeet att man inte ska väga sig varje dag) visade på hela -0.8 kg. Detta på ett dygn. Detta trots att jag åt middag igår kväll. 


Dagens vikt: 87.4 kg


Jag är jätteglad och nöjd!! Min kropp brukar inte reagera så här snabbt och om den väljer att göra det så här i början är jag den första att vara tacksam och nöjd. Jag VET att det är vätska som försvinner i början, men ändå... Skrattande


Nu är det dags för dagens första shake! 

Idag blir det jordgubb till frukost. Måste ju testa de olika sorterna. Jordgubbssmaken hos både PreNet och Itrim var jättegoda så jag har höga förväntningar på Cambridge´s jordgubbssmak. Tungan ute


Till det blir det förstås VATTEN... och en kopp kaffe!


Efter frukost ska jag se till att ta mina mått. Måste ju ha startmåtten!

Kan vara klokt och bra att ha att ta till måttbandet de dagar/veckor som vågen inte visar de minus man önskar. Då brukar centimetrarna försvinna istället. Det vet jag av erfarenhet.

"Före-bilder" ska också fotas.


Denna viktresa, som jag tänkte skulle vara min SISTA, ska allt dokumenteras och göras "ordentligt".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards