Alla inlägg den 10 september 2009

Av Mulli Null - 10 september 2009 10:35

Dagens vikt: 86.8 kg


Vilket innebär ytterligare -0.6 kg ner sen igår och sammanlagt -1.4 kg sedan starten i förrgår. Whiiiiihoooo! På T V Å dagar alltså. Skrattande 


Nu blev jag peppad och sporrad att köra järnet även dag 3, som ju sägs vara den värsta dagen. Just nu sitter jag med en tom och ekande mage som SKRIKER efter näring, så det är bäst att jag går och blandar till frukostshaken. Det får bli banan till frukost idag. Och KAFFE såklart. Tungan ute


Det går riktigt bra med vattendrickandet för min del också. Jag som alltid haft svårt att få i mig vatten har dessa dagar fått i mig de rekommenderade 3 liter/dag. Jag går ju inte ens på ren kur och verkar gå ner bra i vikt ändå och det gör mig glad, för jag tror min mage mår bättre av att få lite riktigt käk att bearbeta iaf en gång om dagen. Och jag är glad och nöjd över att få ÄTA en gång per dag under viktresans gång samt att jag då får laga mat och umgås med älsklingen över en middag.


Bara plus alltså, förutom minus på vågen! Flört


Nu frukost - sen inmätning!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards