Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Dag 10

Av Mulli Null - 17 september 2009 09:45

Tänkte först strunta i att ställa mig på vågen idag. Men så gjorde jag det i alla all...


Dumt nog...


Den visade ett fett plus på +0.7 kg sen igår. Gråter


Besviken. Och arg. Jag skulle ju INTE väga mig idag. Jag VET ju varför jag får ett plus. Det är för att jag är mitt i menscykeln och då blir jag ju svullen, jag VET ju det. 


Nu ska jag inte väga mig förrän på tisdag.


Så det så!

 
 
Ingen bild

Cat

17 september 2009 14:07

Japp, det är sååå dumt ;O)
Var ju det jag skrev igår, du behöver nog vara lite "vågfri", våga ta steget att inte väga dig så ofta för denna oerhörda besvikelse du känner, och all negativ energi behöver du verkligen inte och är inte bra.

Det tummar vi på!!!
Kramar

 
Fia

Fia

18 september 2009 09:00

*ler*
Känner igen mej..man ska ju inte hoppa upp på den förbenade plattan varje dag...MEN man kan ju inte låta bli;)
DU är jätteduktig o du kommer att greja detta...
Be sambon gömma den för dej o bara ta fram den på tisdagar..så har jag fått göra.
Kram på dej nu.

http://skrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mulli Null - 14 augusti 2010 21:38

1 timmes rask promenad är nu avklarad! Det var LÄNGESEN jag powerwalkade, och ännu längre sedan jag gick EN timme! NÖJD!!!    10 varv runt fotbollsplanen, volleyboll- och tennisplanen, grillplatserna och lekplatserna blev det iaf.. och det ...

Av Mulli Null - 14 augusti 2010 18:39

Det var längesen jag bloggade överhuvudtaget. Nu är det dags igen. Dags för omstart av viktresa, vilket nummer i ordningen har jag ingen aning om? Det spelar egentligen inte så stor roll känner jag.   Jag har blivit mamma nu.   Jag är redo. ...

Av Mulli Null - 6 oktober 2009 20:37

Även om jag inte hinner blogga så betyder det faktiskt inte(!) att jag inte sköter mig.  Annars brukar ju tystnad betyda att det går åt skogen i viktminskningssammanhang, iaf när det gäller mig. Men så är alltså inte fallet!   Veckans vägning vis...

Av Mulli Null - 29 september 2009 17:37

Veckans vikt: 85.1 kg Fortsätter ner, men det går saaaakta... -3,2 kg på 3 veckor är inget direkt jätteresultat, men jag fortsätter att kämpa för att ge upp finns inte på kartan. Jag mår bra och tycker fortfarande att det är enkelt och gott att ...

Av Mulli Null - 22 september 2009 12:56

Imorgon är det slut på "lugn och ro" och stillasittande. Ska nämligen helt oväntat och oplanerat ut på mina andra och sista praktikperiod i 4 veckor. Kirurgmottagningen ska jag vara på och det ska bli sååå roligt och spännande!    Egentligen skul...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards