Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Fr o m imorgon är det fart och fläkt!

Av Mulli Null - 22 september 2009 12:56

Imorgon är det slut på "lugn och ro" och stillasittande. Ska nämligen helt oväntat och oplanerat ut på mina andra och sista praktikperiod i 4 veckor. Kirurgmottagningen ska jag vara på och det ska bli sååå roligt och spännande! 


Egentligen skulle jag inte ut på praktik förrän v. 43-46 och då på Ortopeden, men jag tror det här blir så mycket bättre och mer omväxlande.


Nu måste jag leta på bra skor att stå och gå i hela dagarna också! Flört


TAAACK för pepp, kära Ida och Cat!

 
 
Ingen bild

Cat

22 september 2009 14:35

Iiiiiiiiiiiiiii gudars så spännande och roligt på samma gång!!
Jag skulle vara så nervös inför i morgon men även förväntansfull.
Tror kirurgimott. är jättespännande ställe att vara på och du kommer passa pefekt där, tror verkligen du hittat "hem" yrkesmässigt.
LYCKA TILL i morgon!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mulli Null - 14 augusti 2010 21:38

1 timmes rask promenad är nu avklarad! Det var LÄNGESEN jag powerwalkade, och ännu längre sedan jag gick EN timme! NÖJD!!!    10 varv runt fotbollsplanen, volleyboll- och tennisplanen, grillplatserna och lekplatserna blev det iaf.. och det ...

Av Mulli Null - 14 augusti 2010 18:39

Det var längesen jag bloggade överhuvudtaget. Nu är det dags igen. Dags för omstart av viktresa, vilket nummer i ordningen har jag ingen aning om? Det spelar egentligen inte så stor roll känner jag.   Jag har blivit mamma nu.   Jag är redo. ...

Av Mulli Null - 6 oktober 2009 20:37

Även om jag inte hinner blogga så betyder det faktiskt inte(!) att jag inte sköter mig.  Annars brukar ju tystnad betyda att det går åt skogen i viktminskningssammanhang, iaf när det gäller mig. Men så är alltså inte fallet!   Veckans vägning vis...

Av Mulli Null - 29 september 2009 17:37

Veckans vikt: 85.1 kg Fortsätter ner, men det går saaaakta... -3,2 kg på 3 veckor är inget direkt jätteresultat, men jag fortsätter att kämpa för att ge upp finns inte på kartan. Jag mår bra och tycker fortfarande att det är enkelt och gott att ...

Av Mulli Null - 22 september 2009 09:42

Ja, vad ska man säga... inte rasar jag i vikt iaf det ska gudarna veta...  -0.5 kg blev det på vågen idag. Jag började på 88.2 kg för 2 veckor sedan. Förra veckan 86.4 kg.  Idag visade vågen 85.9 kg. Börjar ju genast analysera... Jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards